onsdag 21 juli 2010

Kan man köpa tid????........

Har jobbat i ett sen semestern tog slut. Sen ska man hinna med allt hemma och man ska hinna vara lite social och mitt i detta värmerekord.. Känns som om hjärnan smälter. Under sommaren jobbar jag inte på min vanliga avdelning utan som samordnare till åtta avdelningar. Varav de sex känner jag kanske 2% till namn.. mycket att lära in.. men kul med omväxling. Hunnit med en loppisrunda i alla fall. Hittat assietter till mina koppar..Urkul 


Sen två gamla senapsburkar i brunt fr apoteket och två bruna ljusstakar. Allt är Höganäs.
Två andra höganäskrus och två geneverflaskor.
Köpte ett lagerblads"träd" på Blomsterlandet 50% rea
Nä..nu kallar sängen.. på lördag ska jag fira att jag fyllde jämnt i maj..
Måste hinna rensa rabatterna, baka, städa, tvätta..ZZZzzz
Godnatt...

Inga kommentarer: