tisdag 3 augusti 2010

Black is black....

Har varit i Ullared idag. Tänkte jag skulle visa inköpen innan jag plockade undan dem från
matbordet. Köpte svarta handdukar och badlakan, linnefärgade lampkjolar, en brödkorg och två långa bordslöpare.
Nedtill ser ni svarta muggar på fot, tvålpump, diskmedelspump, tops och bomullsskål,
nya skärbrädor och nya ljuslyktor.
Jag vet att det är mkt svart just nu men.. eftersom sambon inte är så glad i det vita eller rosa så är det en deal.. Vit grund med linne, beigt, brunt och svart till. Alla nöjda,nästan...
Slutligen ett saltfat. Resten var kläder. Hittade inte några gardiner som föll i smaken..
jo rosa el. vita med rosor, men det skulle jag ju inte ha..
Vill ha linnefärgade i tvrummet... INTE svarta..
Tills vi ses.. ska ta en panodil eller två andra dagen med huvudvärk.. har nästan aldrig huvudvärk.. vill ju inte bli sjuk nu när första helgen på länge kommer jag och ev. sambon är lediga..
Tills vi ses =P

Inga kommentarer: