måndag 30 augusti 2010

Shoppinghelg del 2........

M och jag var som sagt i Svedala igår på Moltex outlet. Jag köpte bla detta tyg till gardiner
till mitt vardagsrum. Behöver 15 m så jag blev glad över priset... 15,-/m
Köpte även detta tyg som jag ska göra fodral till mina 70*70 kuddar.
Sen köpte jag denna ulliga pläd och de grafitgrå kökshanddukarna med stjärnor.
Sen blev det broderade påslakanset i satin
och slutligen tre löpare till bla köket.
Sen fortsatte vi till Agdas i Gislöv. Där köpte jag denna kudde och strut
samt blomkruka till orkideerna
skynke att ha till jul under vasken


och en ny lampfot till matrummet..
Det roliga med denna shoppingen är att jag inte kommit upp till tre nollor. Det är då det är som bäst att handla. Som ex sade exp att kudden jag gav 98,- för såldes innan på ILVA för 498,- liiite skillnad...
Tills vi ses=D

Inga kommentarer: