lördag 14 augusti 2010

Kärlek till en bok........

Har fått en kärlek till bruna och svarta gamla böcker som inredning..Dessa köptes på dagens loppisrunda. De svarta äggen och det svarta hjärtat är köpt på lilla hult.(Pst.. är jag knäpp eller... älskar de vissnande torkade hortensiorna. En helt annan färg än de knallblå och rosa)
Har kopparkärl sen innan men har nu plockat undan en del då de börjar gå igenom på insidan. Hittade dessa, troligtvis aldrig använda, på loppisen idag för under 200,-gillar att man tex juletid kan servera direkt ur pannorna utan att det är fult. 
Hittade även dessa till vårat frukostbord

Denna ställning fick jag den var ju så rostig och ful.. Hon skulle bara veta att det var därför JAG gillade den hihi
Det ser kanske inte mkt ut för världen men dessa rabarber räcker för dessert till A och mig. Sen är det fänkålsvippor. Tycker det är så gott med purjo och smör ovanpå fisk.
Blev ju moster på Vickan och Daniels bröllopsdag och ska bli igen i november. Då jag själv inte är välsignad med den möjligheten så skämmer jag nu bort dessa telningar istället.. det är ju så kul... när jag ändå var på H&M så best jag dessa tabletter till mig själv.
Nä nu får jag ta ett tag i tvättstugan igen. Ingen som kan uppfinna en tvättmaskin som själv hänger upp tvätten, sen tar ned den och slutligen viker den och lägger in den i skåpen?????Haha
Tills vi ses=D

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ja, hihi, tänk vad våra katter är charmiga ändå. =)

Jaa, men oo så trevligt att du vill delta i min tävling. Lycka till. =D

Ha nu en jätte fin lördagskväll!
Kram kram
Madde