söndag 5 september 2010

Feber..sjuk...spunk????

I veckan bytte jag de sönderblåsta sönderregnade blommorna mot ljung och kryss och en salvia.. den ska bort igen.. fick fel färg, skär sig lite.

Denna stol räddade jag från containern för 10-15 år sen. Har dock inte bytt brädorna utan har alltid haft den som blomsterstol.
Ett nyköp i veckan när jag var på Åhlens. Tyckte den var så snygg..Att hänga hatten eller morgonrocken på.
Köpte även dessa voilegardiner på Åhlens i linne svart och vitt
och så här blev lampan jag köpte förra helgen. Idag har jag dessutom varit på den årliga loppisen i skälderviken... utan att ha köpt något..Detta är ett fenomen som ALDRIG inträffat innan. Tyckte inte om något mer än en stooor rund gammal fotogendunk i zink men den hann jag inte fram. Tänkt att ha den annars som julgransfot till jul. Nåja.. får väl lägga mig på soffan lite till åkomman gått över hihihih
Tills vi ses
=D

Inga kommentarer: