fredag 17 september 2010

Stilla helg....

Sitter i regnrusket och tänker på julen..jag vet jag är knäpp..
Gillar lodge-känslan

Har best dessa gardiner och kuddar till mitt sovrum
Letar nu efter horn att ha på väggen vill inte ha hela huvudet .. Får se hur min "jakt" slutar?!?
Är utanför Ystad för dop i helgen.. Systerdottern ska döpas. Sen är det att åka hem och fortsätta att fnula därhemma. Jag hann måla klart i gästrummet. Hinner jag ska jag ladda upp bilderna.. Annars ses vi när jag är hemma i nästa vecka..
Tills vi ses=D

1 kommentar:

an angel at my table sa...

Tack söta du för din kommentar. Jag har fått sådant otroligt stöd från alla gulliga bloggare. Jag är övertygad om att det nu är för alla positiva tankar som det nu börjar hända grejer för mig. Det är alldeles för tidigt att säga något men håll utkik på bloggen. Jag berättar så fort jag vet mer.

Allt gott!

Mari