onsdag 10 augusti 2011

Det börjar bli tråkigt............

Det har regnat, blåst mm på min semester. Jag har träffat kompisar. Ätit gott. Mina föräldrar  har varit här. A och jag har åkt iväg och hittat på saker. Varit i butiker, ätit gott, fikat, shoppat kollat på saker... men nu börjar det bli tråkigt och DYRT.... det är så tråkigt väder HELA tiden. Man kan inte vara ute och bara sitta på uteplatsen och äta gott utan att maten drunknar eller flyger ifrån dig. Hade en tromb här på gården igår. Allt blåste ned och sen började det regna och åska...Suck..

Var i Båstad på Cafe Utsikten. Var i lite butiker som t ex Lexington Design house stockholm outlet och Underbara Clarence House. En butik med mörk newport/ kolonialstil.
Köpte inget. Ville ha mycket men visste inte vad??...
Var sen en dag i Halmstad
Åt där.
Gick i lite butiker och sen åkte vi och storhandla mat och åkte sen hem.
Handlade BARA...mat... Otroligt.. trodde inte den dagen skulle komma jag inte hittade något/tycker det är tråkigt att gå i butiker...
Nu ska jag ut i blåsten.. Ska hämta ett pkt i butiken..
Tills vi ses..

Inga kommentarer: