onsdag 3 augusti 2011

Måste göra något....

Sambon och jag har semester tillsammans för första gången sen vi träffades för lite mer än fem år sen.
Och då ligger vi dåliga..
Får så ont i ryggen av att ligga oavsett om det är i säng soffa golv eller var. Min kropp är INTE gjord för att ligga efter en dag i totalt viloläge är jag så stel att jag får huvudvärk. Så trots att vi inte är på G så körde vi en runda och gick lite. Sen körde vi genom skogarna mot halmstad stannade i Knäred och hittade en liten butik som hette Tulipa
Där köpte jag tassels till mitt skåp (glömt att fota)

     Jag köpte denna GreenGate bringare och sen köpte jag en skylt till köket.
Sen körde vi mot Laholm istället och där fikade vi och jag hittade en intressant butik till.

Levande hem  Underbar butik.
Det mest underbara var att termometern i Laholm visade 30 gr de graderna har jag inte sett röken av hemma under hela semestern. Gott...=)

Inga kommentarer: