lördag 6 oktober 2012

Bling bling till budgetpris....

Beställt lite på hm... ljuslyktor...



en burk

en vas och lite annat...
Kom att tänka på en sak när jag beställde...
Burken kostar knappt 100,- men är väldigt lik metallkrukan nedan som kostar 500,-
 
      
Vasen ovan kostar också knappt 100,-
Men är väldigt lik denna kruka för 1950,-
 
eller denna vas för 2500,-
 dessa två krukor kommer från svenskt tenn...
känns som någon sneglat på klassikerna... =)
Gillar att man kan hitta liknande till ett bättre pris ... för inte hade jag gett 2500 för vasen.. men för hundra har jag till lite kuddar och till blommorna oxå samt pengar över...
 
Har varit väldigt trött på sistone och lite annat. Var hos dr i tisdags och jag har stressat så mitt hjärta har tagit stryk. Jobbade mycket i somras och mycket som hänt privat som gjort att Så nu är det vila som gäller... och det är pest... klättrar på väggarna över att vila...
Nåja inget att göra.. Har bara en envis huvudvärk oxå pågrund av blodtrycket... suck...
Ska fixa lite mat till A kommer hem sen ska vi se Prometheus
Nu åter till sofflocket... vi ses...

Inga kommentarer: