söndag 7 oktober 2012

Söndag är en vilodag...eller??

Idag var både sambon och jag lediga och jag hade inte huvudvärk(peppar, peppar)

och jag mådde rätt så ok. Vi tog oss i kragen och körde en gemensam kraftansträngning och hämtade upp all tvätt från tvättstugan. städade överallt, renbäddade och körde sen iväg till återvinningen med alla sopor. 
På hemvägen körde vi inom loppisen och jag köpte de här underbara muggarna.. det ser ut som om jag har ljus i dem men det är guldkanten som reflekterar.
 
Väl hemma åt vi frukost... sen gjorde jag Cantucci a mandorle.
LCHF-style... jättegoda. Ska dock ändra graderna nästa gång, lite för hett.
Blev mörka redan när det var halva tiden kvar.
Nu har jag precis sett filmen om Edith Piafs liv.
Sorgligt...
Nu är det dusch sen hopp i säng.

Inga kommentarer: