fredag 19 oktober 2012

Julfeeling....och hustankar..


Har suttit och spanat julbilder som jag sparat på datorn... Gillar verkligen det klassiska röda. Samtidigt är tomtarna jag äger räknade på ena handen. Tycker man kan få julfint trots tomtarnas varande och blivande...
Såg den här bilden och blev sugen på röda överdrag på sofforna till jul..

Samtidigt har jag inte mycket klarrött mer än i köket.. det andra går mer mot engelskt rött och vinrött.
Gillar denna julbild jättemycket...


Eller denna, som inte i heller har så mycket klarrött.
 
 
Hrm...
Funderar och letar mycket hus..
Någon som vet var man hittar ett hus i skick renovering med god stomme, med ett ordentligt rum tll bibliotek för ALLA våra böcker och så vill jag gärna ha ett stort rum med öppen spis (Se ovan)

Gärna en stor hall med högt i tak...
där vill jag ha granen på julen och resten av året ett runt bord med en stor vas med blommor...
Helst ska huset vara gratis och nära mig...
 
Jag vet... ni förstår mitt dilemma ... finns det huset överhuvudtaget???
Trevlig helg... vi ses....
 

Inga kommentarer: