söndag 7 juli 2013

Sommaren börjar med en glass vid Jakten............



                                                   Plopp och Guldnougat-glass tog sambon...
Jag tog salt karamell och pecannöt... mums...... 

Jag steg upp i morse och åkte till optikern som i princip förvånade sig att jag tagit rätt dörr när jag kom.... min syn hade förändrats JÄTTEmycket... så nästa steg är progressiva som jag inte ville ha så närjag får de nya glasögonen så skall jag ha dem Men... när jag läser eller är vid datorn ska jag ha de jag har nu... 
Beställde ett par solglasögon med styrka oxå i Aviatormodell... coolt.....

Sen från NordVästSkåne till Ystad och betala vår semesterresa till Tunisien ...min bror och hans tjej ska oxå med och bor där, därför den långa vägen... 
Åt sen glass på Jakten tillsammans.
Sen till mina föräldrar snabbt och lämnade en "Glad Sommar"- blomma...
sen till min farmor och firade min farbror då vi inte kan komma nästa helg...
Vi hade med smörgåstårta och jordgubbstårta ...
Farmors bästa kompis, min kusins hund. Farmors namn på honom är
lille "tutte" eller farmors lille "mumo"
(Han heter Sumo och är inte så liten...han väger två kilo mer än farmor hahaha)
 
sen hem och hopp i säng för gud vad trött jag var.. somnade redan kl 23,00 och A som började kl 07,00 i morse såg en film först innan han somnade..  

En Trevlig Söndag Alla..........

Inga kommentarer: