lördag 8 februari 2014

Orange.....love it...

Den orange kudden i bakgrunden fr loppisen..De orange främst fr Hm. Kudden med tryck fr Hemtex 

Hyllan i sovrummet. Där har en ny herre flyttat in.. Anatomiskallen är från Iems. 
Jag har verkligen snöat in på orange... för tyckte jag att det var en riktig sjuttiotalsfärg med betoning på hatfärg. Nu uttrycker jag orange med värme och tycker att det är en klassisk färg... 
som man kan ändra sig hahahaha.......

Nu håller jag helg... Allt är inhandlat, tvättat och städat. Nu är det bara slappa kvar;D. Tänkte dock ut och gå en sväng innan mat och soffhäng ikväll... Det är ju andra delfinalen ikväll i mellon... Min favorit med "Songbird" kvalade direkt förra veckan... Annars var det inte mycket att hänga i julgranen...
Allt gott Trevlig Helg vänner.

Inga kommentarer: