tisdag 20 maj 2014

Grönt...

piffar upp tillvaron med en röd ros....



Köpte två små granar på IKEA i vintras... Satte en i varje av mina krukor till jul... 
när det blev kallt lade jag om dem och så fort frosten stillade sig började jag vattna dem och drog dem ur solen
.....nu växer de som ogräs.... Skall klippa till dem så de blir lite mer som en trekant...
Snyggt framför ytterdörren i framtiden... vill inte nu med tanke på vår "underbare" granne, litar inte på att de inte gör något när vi inte är hemma... 

Nu kvällsmat... lite soppa... känns lite bättre idag.. inte ätit någon naturell fil yoghurt eller kvarg...
trots att man SKALL... 
bättre med någon halvdålig mat någon dag än ingen alls, för jag fick verkligen inte ner maten.. skall ha i mig 1,5 l per dag och har knappt fått i mig 1,2-1,3 l men det rättar nog sig nu..
Välling och yoghurt utan fett med frukt lenar och är inte så surt.. Har inte ens druckit kaffe sen onsdagen innan Op. så det är ju inte orsaken....
Allt gott 

Inga kommentarer: