lördag 11 juni 2016

Det går i ett.....

Arbetade kväll i onsdags och i torsdags blev det rabatt-rens och sen grillade vi lammflinta, sparris och till blev det ramslöks-smör och egen sallad.

Köpte fin helgbukett men den vinglade bara runt, så jag fyllde upp med hundkäx, spirea och aklejor.

Mina föräldrar kom på fredagkvällen. Vi åt ost och chark. Sen blev det någotsånär "early bed" 
På lördag morgon stack vi till Ullared. 

i halvlek fick vi ladda lite så jag tog kaffe och åt en 1/4-s chokladbulle för och få socker=energi. Pappa fick resten...hahaha

Väl hemma igen hade jag förberett dagen innan med rostbiff och potatissallad som jag gjort. Med spetskål, sugar-snaps och purjo..
mums... 
Köpte mycket till trädgården... 
något i klädväg.
Lagom...
Nu har de kört och jag skall i säng tidigt för i morgon kommer en f.d. arbetskollega till mig... under sex år har vi kört trädgårdsrundan i nordvästskåne, i början av juni. 

Inga kommentarer: