fredag 3 juni 2016

Ledig fem dagar... wiee!!!

Har städat och tvättat inne idag... Blev klar precis när A kom hem...
Vi gick ut och tog lite i rabatterna och klippte lite gräs igen... 

I mina lådor går det framåt.. fyra olika sallader sådda i omgångar...
Prövar att sätta potatis.. därav inte så många. Vet inte om jag gör rätt så jag gör det i liten skala

Persilja och gräslöken kommer och min gamla rabarberplanta tar sig... men ramslöken vill INTE... vet inte varför...

Rädisor till vänster och grekisk krasse( en pepparrotssmakande sallad) till höger

Mina smultron i kopparbaljan där ute.

Till kväll blev det som andra fredagar.. kex, chark och ost
mycket flugor så vi tog detta inne.

Lade mig sen på soffan och läste och drack mitt vin tills det började bli kyligt. Kokte då kaffe och drog en filt över mig.. Låg där till 22,30
då var det för kyligt och myggen jagade mig.

Inga kommentarer: