fredag 30 oktober 2009

Mitt gästrum

Sedan hantverkarna lämnade oss har jag städat... putsat fönster, renbäddat, bytt gardiner mm överallt... tänkte då passa på att visa mitt gästrum.. ett billigt rum...Sängen fick vi av förra ägaren till vårt hem.. nattygsbordet är ett loppisfynd som målats.. fönstret som blivit målat i vitt, är från en gammal lada.. det vita överkastet är ett loppis fynd.. fåtöljen samt de broderade sängkläderna och gardinerna är efter min mormor.. skåpet skulle kasseras på mitt förra jobb så jag tog emot det med öppna armar målade det och decopaugeade det över hacket i dörren.. på skåpet hänger mamelucker och ett underlinne med spetsar från en butik som hette Nonnas hus och fåtöljen har fått ett överdrag i vitt från Ellos  idag. Så man kan säga att detta rum har inte kostat mig tusen kronor som allt Me like cheap=)

1 kommentar:

NANNE sa...

Ik kan hier helaas niks van lezen, zal eens een deel door de vertaalmachine gooien! Maar ik zie wel een prachtige site.

groet,


NANNE