söndag 30 september 2012

Före- efter


Då är min byrå målad... hade köpt handtag men tyckte inte att de passade, har letat lite och kom på att jag köpte några nyckelskyltar förra sommaren ... ner och leta och minsann det blev bra...
för några år sen köptes den på loppis och har varit målad om i grått igen
men nu var jag trött på det grå.
Nu ska jag måla om sängbordet oxå som var i samma grå färg och sen håller jag på med ett nytt projekt... ska klä om och måla om denna stol..
men den har 3 miljoner spik som ska av först och jag försöker vara rädd om spiken så jag kan återanvända dem... (smålänning??? Nej skåning=D)
Nu ska jag bara hitta ett gammalt skåp som jag gillar och ha alla tidningarna i som jag sparar
(kolla i sängen och sidan om byrån... där ligger de just nu... grymt störande... )..
men jag vill ju inte ha någon vanlig hylla typ Billy utan något annat... tror jag hittat på en auktion men vad landar priset på???? och hur många slåss???
Allt gott tills vi ses nästa gång... Nu rostbiffssallad...
Trevlig söndag...

Inga kommentarer: