tisdag 29 juli 2014

Dålig början...bra slut...

Vaknade idag av att jag behövde upp på toa... lade mig igen och tänkte 
"vad ljust det är"... tittade på klockan som var 7,21 GAH!!!!
Jag brukar vara på jobbet mellan 6,45-7,00
Första gången jag försovit mig.....
Upp, in i duschen, borstade tänderna i med tabletterna och en klunk mjölk....
Var på jobbet... 8,15... 
Ring mig om det är brandkårsutryckning... jag hinner duscha och sminka mig innan...hahaha
Dagen var dock inte så bra huvudvärk och illamående av stressen...
Tog ut minustimmar kl.14,00. A hämtade och vi körde en runda...
A hittade en smokingkavaj... Oscar Jacobsson ord pris 3699,- A gav 500,-
Sen var jag inom Iittala och Höganäs Keramik.


Höganäs skall ju inte tillverka tallrikar och uppläggningsskålar/fat efter 31/12-14 
Jag har därför börjat köpa på mig ....i grevens tid...
de Äppleröda tallrikarna... De ligger på 129,- st och jag köpte 4 för 299,- idag.

Sen hittade jag Kastehelmi lyktor, ord pris 299,- nu  för 79,- köpte tre...
Sen inom City Gross och fyllde på kylen... 
Avslutar med god middag... 
Allt gott...


Inga kommentarer: