söndag 16 november 2014

Sovrummet...

Ni har ju inte fått sett sängen, kom jag på... 
I helgen har jag putsat fönstren inne och ute på ovanvåningen. Sen har jag börjat byta lite gardiner, kuddfodral och lite annat smått och gott. 

Bytt lite av de grövsta kuddarna mot crème och guld.... 
Fler är på intåg. 
Avbeställde några. De kom 26 december...med julmotiv... eeehhh...tror inte det.. 

Likaså har jag hängt upp mina crèmefärgade gardiner (4 längder i ett fönster). 
Skall hämta ångaren i källaren så de blir slätare..
Till advent kommer en guldfärgad stjärna upp...

Sen tog jag bort de svarta knopparna och bytte till dessa jag hittade på Clas Ohlsson. 

I stället för silver har jag bytt till mässing. Gillar ju den varma färgen metallen ger. Sen är det ju betydligt lättare att få lite julfeeling...

Nu fortsätta pyssla här uppe.. Sorterat ut tidningar, flera kassar, och lite annat smått och gott.. 

Tills vi ses...


Inga kommentarer: