söndag 15 mars 2015

Älskar blommor...

Köpte långa Irisar och lite hassel som jag satte i min vas. 


Min sparris växer så det knakar. Vill ha en till, men behöver snygga amplar först. Brickan är köpt på Ikea. 

Köpte en blandad bukett tulpaner. Nu när jag var på Ikea köpte jag en bukett med de gula med röda ränder och blandade i. Blev riktigt vårligt. 

Fick ett helt flak penséer av grannen som han fick över när han planterat hos sig och runt sitt och vårt hus. Så nu har jag fixat på baksidan... 
Sen gick jag in o fixade lunch...
Kvarg med nötchokladsmak har varit så hypad o nu fick jag tag på den....blä...
Smakar som en mäktig nötcreme...
Meeen...gjorde bananpannkaka...1 ägg och 1/2 mosad banan..stekes och skivade andra halvan banan över o knappt en msk av kvargen över...kanongott...
Att man sen satt ute blev ju inte sämre...En fortsatt trevlig Söndag



Inga kommentarer: