fredag 24 september 2010

Rapport från en skruttpelle...

Detta har varit en vecka i förkylningens tecken.. Inte gjort ett skvatt förutom Hostat och hostat och ...
Nåja det ska väl ge med sig..
Hade ju tänkt hinna baka kanelisar i helgen eller veckan. Den 4:e är det ju kanelbullens dag.
Har legat och spanat i gamla tidningar och på webben när man inte orkat annat.
Vad jag hamnat på??? Julen... Vet.. men jag är och förblir ett julfreak..hihihi
Men jag är lite velig.. supergillar den naturliga julen som ovan... men julen har ju varit..
RÖD....
...i urminnes tider och gillar den ombonade känsla det röda ger i kylan..
Men sen vill jag inte ha tomtar och en massa julsaker, mer svarta röda vita saker.. lite allmoge känsla... jag saaa ju det.. jag är velig..
Nu ska jag gå och ordna något varmt att dricka..
Tills vi ses..=O host host

Inga kommentarer: