måndag 27 september 2010

Jag ska sy och jag ska damma...lalala...





I helgen började jag känna mig som människa igen...hostar fortfarande men kan och orkar umgås med människor igen=).... Igår började jag mäta klippa och nåla ovankanten på sex st längder sen sa ryggen att ..Nu räcker det.. Får sy och nåla nederkant på fred när jag är ledig
Tog ett ryck i lörd em när sambon var på möte. Dammsugade dammade och våttorkade av här...DET behövdes. Köpte lite nytt idag att ha inne.. bl a korgvärmelykta och kruka från systrarna Olsson och blomma Blomsterlandet.
Ny matta Ellos för en månad sen. Den kom på igår.
Den vita jag hade där innan åkte in under bordet i tvrummet
Ny charmig kudde från Hemtex
och slutligen lite nya knytgardiner till gästrummet i linnebeige/grå?!?
Letar nu något att ha på sängen .. gärna i slitet linne.. hrm.. inte det lättaste.. Nåja.. Nu ska jag iväg till jobbet.
Tills vi ses =D

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej =)
Jaa, visst har han DET och lite till, hihi. Underbar man och människa! Gott luktade han också. ;)


Men du, vilket bedårande tyg du har, det svartvita...Jösses, var har du köpt det?

Kram kram
Madde

Madeleine Berglund sa...

Jäklar, vad billigt. Vilken dröm att gå på tygoutlet, jag skulle nog bli lite galen tror jag. Haha.

Kram kram
Madde