onsdag 18 april 2012

Fixering....

Har haft zucchinitagliatelle med köttfärssås och ost ikväll. T.o.m. A tyckte att detta var bättre än vanlig pasta. Man slapp den där tunga känslan efteråt.
Nu är det ca 5 veckor vi hållt på och jag har gått ned ca 1,2 kg i veckan. Det känns i linningen. Ändå tycker man att det inte händer något. Men det handlar ju inte om bantning längre utan om att utesluta onyttigheter..Där anser jag att jag varit duktig...inget godis och inget fusk. (får man säga så om sig själv?) Bara lite ångest inför helgen då vi ska på kalas... Min syster brukar vara glad för att fixa kakor
Snälla ...du där uppe.. ge mig..KARAKTÄR!!!!
Nåja.. det löser sig väl.. Nu hopp i säng och imorgon tvättdag och ledig dag.. Behövs är så trött hela tiden nu när allt börjar slå ut. Allergimedicinen gör att jag skulle kunna stå och sova MEN när jag lagt mig ligger jag där och suckar...Hopplöst ... så nu är det
God Natt ZZzzzzz......

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Heja heja, duktigt :) Själv tycker jag att jag stannat av i viktnedgången fast jag inte har det. Men man ser sig själv så annorlunda mot vad andra gör. Träffade några häromdagen som inte sett mig på 1 månad och första reaktionen var att dem tyckte jag blivit jätte smal :) Man behöver höra det då orkar man fortsätta.
Lycka till, Kraaam