fredag 6 april 2012

Långfredag...

Denna helg arbetar både jag och A hela helgen A arbetar alla dagarna till 21,30 och jag fre till 16 lörd 21,45 och sön till 21,00 Så det blir inte mkt påskande för oss...
Ivilket fall var vi båda lediga igår och kokte de sedvanliga äggen, upplagda på senaste loppisfyndet,  och dekorerade dem med krasse sikrom och lax. Mums... Sen fuskade vi lite eftersom det var påsk...stekte lite prinskorv köttbullar hade sill mm.. Jäklar i havet vad vi fick ont i magen av den söta sillen... Sillen i krämig sås var Ok men den sockersöta ättikslagen... Ajajaj...

Vi låg på vars sin soffa och såg ut som blowfishes ... magarna var uppblåsta som spärrballonger
hahaha

Igår var vädret så fint, så idag tog jag på mig gympadojjor och tänkte gå hem från jobb när jag slutade. Allt för lite luft och rensa hjärnan.... men ack vad jag bedrog mig.. lagom tills dagen var slut så ösregnade det... Suck.. Det tar lite mer än en timme i rask takt hem så det blev skjuts av A-B på arbetet istället...
Tills vi ses i morgon... Ha en Underbar Påsk.

Inga kommentarer: