torsdag 1 april 2010

Glad Påsk alla påskkärringar.........

Var så trött igår.. A frågade om vi inte skulle baka, det fanns mer i frysen, "Jamen det är ju kul..."
 Sanningen är att när "vi" bakar plockar vi fram jag börjar röra ihop sen försvinner vi och återkommer
 när jag tar brödet ur ugnen. Sade att det var bara för honom att börja.. "men jag kan inte, du är så duktig".. "Vill inte" gör det själv, kalla om du behöver hjälp, alla är nybörjare någongång... Resultatet av solrosbrödet ser ni ovan.. När jag bakar är det VI som bakat  och nu heter det... Vill du smaka mitt bröd... Karlar...
Var på loppis och köpte detta salt och pepparkar samt tuppen i vit


Köpte även dessa båda skålar med blommor på.. passar till de med guldrand som jag redan har..

Flickor och kärringar, håll nu hårt i kvasten för ikväll bär det av....
ses i blåkulla, kram från en häxa här=D

Inga kommentarer: