fredag 30 april 2010

Ogräs?????????

Jag köpte i höstas två doftrankor som det var 50% på eftersom de var överblommade.Väl hemma började de växa och trivas. MEN.. sen bytte vi fönster under vintern och trots att vi flyttade blommorna så frös de stackarna, följden blev att de vissnade och tappade alla sina blad. Men skam den som ger sig!!!
Nu vet jag inte vad jag ska göra med dem.
Skulle behöva något som de kunde klättra på samtidigt vill man ju kunna flytta blommorna
 för att kunna putsa fönstret.
Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Väntar på att hantverkaren ska bli färdig med fönstren. Tar ju lite tid han var på Kreta en vecka mitt i alltihopa.  Suck.. vill få i ordning nu.
Sen har man själv flygit på världens dunderförkylning. Jag som nästan aldrig är förkyld..
Hrm..
Nåja.. Jag får väl använda tiden till att vila upp mig. Har varit mycket på sistone.
Tills vi ses=D

Inga kommentarer: