söndag 20 juni 2010

Händelserik helg..

Jag menar då egentligen inte att Victoria och Daniel gift sig(jag tittade och tjöt)
utan att min syster U har blivit mamma två veckor över tiden till en älskad dotter. Jag är en mäkta stolt moster=D.  Underverket ska heta Ida.
lånad bild från nätet.
Idag ville vi bara ta det lugnt då A börjar jobba imorgon.. och som han uttryckte det "Vi ses i september" Han har fått ett mastigt schema över sommaren.
Vi åkte till olika loppisar, antikställen ochtill konsthallen i Hishult. Ett supermodernt ställe tillbyggt till gamla gästgivaregården. Mitt ut i myllan. Fikade och tittade på tavlor där.
Just nu är det Ulf Trotzig som ställer ut.
Detta är baksidan av galleriet.Nä nu ska vi äta rester från igår. Gravad oxfile med sallad och senapsvinägrett
och en bit tårta till kaffet.
Tills vi ses=D

Inga kommentarer: