tisdag 22 juni 2010

Svarta tankar......

....men för den delen inga dystra tankar utan jag har börjat gilla svart.. det började med en ny
kaffekokare(av alla ting) på jobb.. Tyckte den var sååå snygg..
Har bytt lite av det vita mot linne, svart, rost och brunt.
Det mesta på loppis, så även möblerna. Annars från slottsstallet.
men ute är det färgkrig så det förslår.. rosa, grönt och turkost. Gårdagen spenderades utomhus. Först vilandes i soffan sen omplanterandes blommor och inköp av blommor sen vattnandes "ägorna". Kl 20,45 gick jag in.. tro´t om ni vill men inte en röd fläck på kroppen. Idag åkte jag och M till Klippan på marknad.. det blev det vanliga.. korv godis och fika.. det blåste bra men var skönt inne mellan husen. När jag kom hem och såg mig själv i spegeln. Har ni sett en skär zebra. Ränder efter väska bh och klänningsband. SNYGGT haha
Tills vi ses=D

1 kommentar:

Marie sa...

Ser att det blev jätte fint! Roligt när det känns rätt och man måste förnya sig ibland!
Ha en skön vecka och midsommar!
Kram Marie