torsdag 17 juni 2010

Lantlig charm

Jag fyllde år i början på maj och fick då reda på vad jag skulle få NÄR den kom..
och nu är den här den underbara boken från Anette med bloggen lantlif.
Läser den både fram och baklänges.
Har precis fixat sallad mm inför picknicken med jobb. Jag ska bjuda på rulltårtor med
 vaniljvispgrädde och bananer och färska jordgubbar.
Som tack för presenten när jag fyllde jämnt.
Haft lite svårt att bestämma mig. Vad kan man ta med till stranden..
Hoppas nu bara att vädret håller sig.. ser lite hrm märkligt ut..
Tills vi ses =D

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas nu ni får bra väder på picnicen, så mysigt och packa en korg och ge sig iväg. Den boken är underbar, en sån man tittar ofta i. Det var en surkart du hade på din tipp. Hos oss jobbar två madamer, jag kallar dom madamer för dom ser lite franska och barska ut. Men hur snälla som helst, det var den ena som hjälpte mig fiska upp korgen. För visst är det bättre att någon vill ha sakerna, blir ju lite mindre sopor.
Ha en härlig kväll
Kram till dig
AnnaMaria