söndag 19 december 2010

Flitens lampa lyser.........

Så här i de sista självande dagarna innan jul så har jag haft en fullspäckad helg...
Idag har jag malt kött och lever på långs och tvärs..
Bla till dessa leverpastej

och till dessa leverkorvar. Kan säga att köpt leverkorv är det äckligaste jag vet, men hemmagjord är så gott lite ljummen på en macka med lite salt. Det äckligaste med det hela är att smaka smeten. Jag kan bara inte.. Så för att fuska lite doppade jag fingret och nuddade tungan så jag kunde känna om det var tillräckligt salt, Blä....Men gott blev det... när det var färdigt..

Kan ni förstå att det är fjärde advent idag.. Otroligt!!!

Satt en stund och spanade på film och drack lite gott efter dagens bestyr.
Nu känns det som att jag är på rätt köl igen... Var allt lite stressad ett tag..
Tills vi ses =)

Inga kommentarer: