lördag 25 december 2010

Jul...Ja..God Jul.. vet ej ännu...

Fick reda på att sambons mamma åkt in på sjukhuset riktigt dålig på lille julafton...
Hon har  fått lunginfl ovanpå sin KOL
Julaftonsmorgon kl 06,15 ringde min syster och sade att min mamma ej 60 år ännu åkt med ambulans, hon hade fått en stroke.. min mamma som aldrig är sjuk.. Sen är det ju fullständigt kaos med snön på Österlen och vid Ystad. Inga tåg går från Malmö. Gästerna som skulle komma från Ystads hållet julafton är innesnöade. Sambon arbetade från 07,00-19,00 . Har ALDRIG känt mig så ensam en Julafton, till trots att jag satt i telefon med syskon, sjukhus, farmor, moster mm det mesta av dagen..

Jag önskar Er alla en Riktigt God Jul
och  framför allt var rädda om Er,
Vi vet inte hur morgondagen ser ut..
Tills vi ses

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men oj, vad mycket tråkigt. Hoppas verkligen att allt är bättre nu och jag ger dig en superstor julkram!

Lisa