fredag 31 december 2010

Gott nytt År


                                                                       Året 2010

Vi gick ut starkt och bakade allt bröd själv..
det varade till mars...=P

Började pyssla med Ägg, målade klistrade mm




Tog in och satte pellissticklingarna i vatten
den 2a Mars var våren på väg
I slutet av mars kunde man sätta ut penseerna
I Maj Bytte de de flesta dörrar och fönster. Har nu bara framsidan kvar att byta
Fyllde jämnt i Maj
I juni hade jag semester.....Daniel fick sin Victoria samma dag som jag blev moster till en Ida


Bland mina sista semdagar var det tom för varmt för katten
32gr resulterade i en våt kökshanduk

Under hösten har det blivit ommålat i sovrummet och inhandlat ny säng

gästrummet blev ommålat
Mitt i allt fick jag en systerdotter till Matilda 10 nov

Kontoret blev ommålat och omgjort
Plötsligt var det 1a Advent

Lucia

och Jul med allt vad det innebar positivt och negativt. Men det blir nog bra till slut
Nu ser Jag framåt mot ett nytt år med allt vad det för med sig.
Så från oss till Er

Ett Riktigt Gott  Nytt År
Tills vi ses =)

Inga kommentarer: