onsdag 18 maj 2011

New England...


Har haft shabby stilen i många år innan jag blev sambo. Men just nu är den inte vit och pastell
utan snarare linne brun och svart i vårt avlånga land. Innan gillade jag detta men mer och mer tycker jag det ser smutsigt och rörigt ut.
 Med nya vita soffor och ett par kuddar fr maxi i jeans så börjar jag mer och mer gilla new england stilen...

Det jag vill ha just nu är:
STIL: NEW ENGLAND
* ljusa färger på väggar
* randiga textilier
* mörkare träslag på möblerna eller golv
*Ljusa soffor
* ofta något inslag av marint tema
* accentfärger rött, blått
* stjärnor, amerikanska flaggor



Har best två av de blå och en med tryck kudde.
Såg sen den här bilden Ser ut som vår säng Man ska kanske slipa och betsa den mörkbrun till sommaren????

Hjärnan går för högtryck och något jag fnulat på en ommöblering och hur jag skulle lura med sambon, han sa JA på meddetsamma..Gäller att dona innan han ångrar sig..
Todeloo



Inga kommentarer: