onsdag 25 maj 2011

Sooooo much to do and sooooo little time....

Vi lägger själv vårt schema efter sk tvättstugemodell. Då jag har lite bokat på helgerna framöver har jag arbetat tre helger i rad nu. Samt varit inne två dagar på mina fridagar så de sista två veckorna har det inte varit ett så rent och snyggt hem här. Mitt i hämtade ju loppisen saker också. Garderoberna rensas, man gör vad man hinner varje dag. Men jag måste erkänna att nu LÄNGTAR jag till semestern. Har varit så trött på sistone. Men nu så är det bara Antikturen till helgen och nästa när sambon arbetar ska jag och en fd arbetskollega på trädgårdsrundan.  Man är ju inte borta hela helgen så nu ska det väl bli ordning på torpet.

Mina köksstolar är lite slitna i skinnet så jag köpte två kökshanddukar i Ullared och klädde om dem med.
Faktikt nöjd.
Tills vi ses=)


Inga kommentarer: