lördag 7 maj 2011

Underbart väder.........

Idag hade vi över 20* Passade på att hänga ut tvätten jag tvättat. Bytte för någon vecka sen linorna då torkvindan står ute alltid. Den sitter fast. Brukar skura linorna varje år med klorin, men nu börjar de se tråkiga ut. Jag är inne på femte sommaren så jag köpte nya linor som är plastade. Jättebra!!! Det tog nästan 1½ timme att byta då allt hamsade samman hela tiden...

Var på loppis och hittade ytterligare ett ljusfat fr Höganäs. Har nu några. Anv de som assiett när vi äter ägg och sill eller ngt annat litet. Sås slevarna gav jag bara 5:- för två 

Hittade sex oanvända linneservetter i blått en droppstopp i silver, en såssnipa för två och lite knivar (5,- st) Har udda nysilver bestick i kruset i margarinlådan. Har dem som smakskedar mm
Ni ser oxå Nigellabringaren som jag glömde fotografera förra ggr
Ha det så gott
och
En forts Trevlig Helg

Inga kommentarer: